fredag 9. juni 2017

Samler du frimerker?

I dag kommer jeg ut av skapet som filatelist - frimerkesamler. En gang i året kommer det i posten nye ark til min perm hvor jeg samler stemplede frimerker. Det skjedde i går.

Det blir stadig vanskeligere å finne brukte frimerker - annet enn de helt vanligste A-merkene. Men jeg holder ut og samler så godt jeg kan. Jeg har også arvet en frimerkesamling av en som ikke samler lengre. Det var hyggelig, og jeg fikk fylt en del hull i min samling.

MEN jeg har også en del dubletter, bl.a. Førstedagsbrev fra 60-tallet og fremover til 2000-tallet. Jeg har også en del årssett og årbøker som jeg nå har dobbelt opp av. Samtidig mangler jeg en del FDC fra 60- og 70-tallet. Jeg mangler også en del nyere stemplede merker. Derfor denne meldingen på bloggen.

Hvis du er frimerkesamler og er interessert i en byttehandel, så ta kontakt på ulfml@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar