tirsdag 18. april 2017

En stor glede :-)

Noen ganger er det en ekstra velsignelse å være forfatter. Slik har det vært i år.  Den første boken om Kristus i Det Gamle Testamentet (Mosebøkene) begynner det å bli få igjen av, og nå har vi sendt ut 65 forhåndsbestilte bøker av del 2 (Profetene).  

Jeg gleder meg selvfølgelig over at bøkene selger godt, og at mange også ønsker å ha neste bok i serien.  Men enda mer gledelig er de tilbakemelingene jeg får.  Når jeg sier at mange har gitt tilbakemelinger om at de har fått en helt ny forståelse av Det Gamle Testamentet, så er det ingen overdrivelse.  De har fått se Kristus, nåden og evangeliet forkynt gjennom den eldste delen av Bibelen.  Dette en del av Bibelen som mange synes er vanskelig å forstå og tilegne seg.  Mange har også tenkt at det nesten er en annen Gud i den delen av Bibelen, sammenlignet med Det Nye Testamentet.  Disse bøkene har hjulpet flere med å rydde opp i slike tanker.  De har fått se sammenhengen mellom Det Gamle og Det Nye Testamentet og sett hvordan Kristus forkynnes i alle Bibelens bøker.  Når den tredje boken kommer til høsten, så har jeg fått peke på Kristus i samtlige av de gammeltestamentlige skriftene.  

Takk til alle dere som har kjøpt boka, og alle dere som har gitt tilbakemeldinger til meg.  Hvis det er noen som ønsker å kjøpe disse bøkene, kan dere enten bestille via Frihets nettbutikk www.frihet.no eller på epost post@frihet.no  Bøkene er på over 200 sider, innbudet i hardcover og koster kr 249,- pr stk + porto.  Dette er også fine gaver til kristne venner og kjente. 

Den første boken i serien om Kristus i Det Gamle Testamentet kom ut i februar, og tok for seg Mosebøkene.  Det begynner nå å bli få igjen av denne.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar