fredag 27. desember 2019

Jeg har blitt blokkert av Facebook

Noen av dere som leser min blogg fast, og som har forsøkt å dele artikler på Facebook i det siste, har opplevd at det ikke lar seg gjøre lengre.  Dette skyldes at noen har rapportert denne bloggen til Facebook som upassende på en eller annen måte, og derfor har den blitt blokkert.  Facebook oppgir ingen begrunnelse, eller hvilke artikler som ikke er akseptable.  De demonstrerer sin makt på denne måten.

Jeg kommer til å fortsette å legge ut artikler her på bloggen, men jeg har også en annen blogg som foreløpig ikke er blokkert.  Den vil jeg også benytte mer aktivt fremover. Denne bloggens adresse er: https://endetiden.blogspot.com/

Så håper jeg du velger å følge med på begge disse bloggene fremover.  Jeg har bedt Facebook om en ny vurdering av den avgjørelsen de har tatt, og håper at det blir mulig å dele artiklene fra bloggen igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar